A kosarad üres.

Próbáld ki a

10 Tipp: edzés forróságban

Nem kell lemondanod az edzésről a legforrób időjárási körülmények között sem, viszont nem árt, ha megteszel néhány óvintézkedést a biztonságos tréning érdekében. Összegyűjtöttünk néhány tippet a kánikulára.

1. Figyelj a vízfogyasztásra:

30 percel az edzés előtt igyál legalább 2-3dl vizet, edzés alatt 15 percenként igyál 2dl vizet, edzés után 30 percel igyál meg 2-3dl vizet.

2. Vegyél vissza az intenzitásból:

meleg időjárásban sokkal könnyebben, és hamarabb eléred a magasabb pulzusszámot, ezért vegyél vissza a tempóból. Nyugodtan csinálj kevesebb gyakorlatot, fuss lassabban, a forró időjárás miatt ugyanannyira hatásos lesz az edzés.

3. Reggel, este eddz:

kerüld el a nap legmelegebb időszakait, fuss reggel, vagy este olyankor sokkal hűvösebb van.

4. Eddz otthon:

a szabadban futni, kerékpározni sokkal jobb, szórakoztatóbb, ugyanakkor otthon bekapcsolhatod a légkondícionálót!

5. Figyelj az öltözködésre:

könnyű, bő, levegős, világos színű ruhákat válassz!

6. Keress hűvös helyet:

fuss a vízparton ha teheted, vagy egy árnyékos völgyben, kerüld a napsütéses részeket.

7. Eddz medencében:

tarts úszóedzést, vagy végezz fitnesz gyakorlatokat a medencében.

8. Hagyd szabadon az arcod és anyakad:

ha hosszú hajad van tűzd fel, ne viselj nyaklácot, vagy sminket, hagyd lélegezni a bőrödet!

9. Lassíts pár hétig:

az emberi test szinte minden körülményhez alkalmazkodni tud. Lassíts pár hétig, várd meg míg a szervezeted alkalmazkodik a meleghez.

10. 32 fok fölött ne menj edzeni:

különösen, ha közben a páratartalom is magas!