A kosarad üres.

Próbáld ki a

10 tipp izomnövelő edzéshez

Sokan szeretnének nagyobb és formásabb izmokat, de ehhez nem elég keményen edzeni, nagyon sok minden apróságra is oda kell figyelni, például a táplálkozásunkra is. Íme néhány jótanács, mely segíthet Neked az izomtömegnövelő edzések során.

10 tipp izomnövelő edzéshez

1. Nehéz súlyok: használj olyan nehéz súlyokat, amiket csak 4-8 szor tudsz egy szériában felemelni.

2. Sok kalória: egyél több kalóriát, mint amennyit a szervezeted el tud égetni, a cél a testsúlyodnál 18-20-szor több kalória bevitele!

3. Sok protein: a protein szolgáltatja azokat az aminosavakat amikből az izom épülni, nőni tud; kilogrammonként 2g protein bevitele az ideális.

4. Egyél minél gyakrabban: mivel a tömegnövelés során rengeteg kalóriára van szükséged a napi három étkezés nem elegendő, egyél legalább hatszor egy nap!

5. A zsírok is fontosak: az étkezési zsírok kulcsszerepet játszanak a hormonok termelésben amelyek viszont az izmok növekedéséért, az erőnlétért felelősek, zsírbevitel nélkül nem tudsz izmosodni.

6. Igyál mégtöbb vizet: amikor keményen eddzel – és a tömegnövelés ilyen – az izmaid könnyen dehidratálódhatnak ami csökkenti a regenerálódási képességüket, másrészt a proteinek metabolikus melléktermékei is vízben oldódnak, ezért nagyon sokat kell innod napközben.

7. Szedj multivitamint: az izomnövelés kemény munka ezért biztosnak kell lenned abban, hogy a szervezeted minden szükséges vitamint megkap!

8. Szedj antioxidánsokat: A, C, E vitaminok, a glutamine, selenium segítenek megelőzni a kemény edzés káros mellékhatásait.

9. Pihenj gyakran: az izmok nem a konditeremben, hanem pihenés közben épülnek igazán!

10. Legyél következetes: a hatásos izomnövelés legfontosabb kritériuma a  KÖVETKEZETESSÉG!