A kosarad üres.

Próbáld ki a

Folyadékpótlás futóedzés közben

Hogy mit, mikor iszunk edzésközben, az egyik legfontosabb kérdés. A megfelelő hidratáció segíti, hatékonyabbá teszi az edzést, növeli a teljesítő képességed, de ha rosszkor és nem megfelelő folyadékot fogyasztunk az könnyen az futás kárára mehet. Összegyűjtöttünk pár hasznos tanácsot a folyadékpótlással kapcsolatban.

Hogy mit, mikor iszunk edzésközben, az egyik legfontosabb kérdés. A megfelelő hidratáció segíti, hatékonyabbá teszi az edzést, növeli a teljesítő képességed, de ha rosszkor és nem megfelelő folyadékot fogyasztunk az könnyen az futás kárára mehet. Összegyűjtöttünk pár hasznos tanácsot a folyadékpótlással kapcsolatban.

1. Vizet igyál, ez a legjobb folyadék futáshoz.

2. Csillapítsd a szomjad és igyál még egy kicsit, különösen meleg időben, vagy intenzív edzés esetén.

3. Igyál jó sokat, két három pohárral legalább az edzést megelőző két órában.

4. Igyál meg további két, három pohár vizet az edzés megelőző 5-15 percben.

5. Futás közben is pótold a folyadékveszteséget, igyál 15-20 percenként kb 1-2dl vizet.

6. Napközben egyél lédús gyümölcsöket, zöldségeket: narancsot, uborkát.

7. Edzés után pótold a folyadékveszteséget bármilyen itallal, vagy folyékony étellel ami jól esik. Természetesen a kávé és az alkohol erre nem megfelelő, mindkettőnek erős dehidratáló hatása van.

Izzasztó edzést kívánunk!