A kosarad üres.

Próbáld ki a

Formáld az alakod

Fontos, milyen a testtípusod, amikor programot tervezel a tested átalakításához. Hogy megkönnyítsük ezt a feladatot, összegyűjtöttünk néhány egyszerű ötletet, hogy gyorsabban érhesd el a céljaid és a vágyott alakot.

Kezdjük az elején …

A nők testén sok a problémás terület, amelyeket szeretnének átformálni, hogy nőiesebb legyen az alakjuk. Ez alól, természetesen, a férfiak sem kivételek: ők is odafigyelnek az alakjukra, de ők több figyelmet szentelnek az izmaiknak. A program kialakításakor az első lépés az egyes ember és az egyes ember fizikai jellemzői.

A testtípus a legfontosabb tényező a sikeres edzés és a látható eredmények szempontjából. Mielőtt folytatnád az olvasást, válaszold meg ezt a három alapvető kérdést:

  • Milyen a testfelépítésed?
  • Milyen gyorsan hízol?
  • Milyen az anyagcseréd?

A tested tudatni fogja Veled, mi a legjobb a számára.

Az emberek nem egyformák. Edzéskor ezt nem szabad elfelejtenünk.

A fönt feltett kérdésekre adott válaszok elárulják, hogyan kezd az edzést, mire összpontosíts, milyen eszközöket használj, és hogyan igazítsd hozzá a bioritmusod és az életmódod – ezek azok a dolgok, amiket a legnehezebb elérni.

Tudd meg, milyen a testtípusod!

Ektomorf

Mezomorf

Endomorf

Gyenge fizikai felépítés

Erőteljes izomzat

Kerekded alak

Nehezen hízik

Sportos külső

Nagy mennyiségű háj

Gyors anyagcsere

Normális anyagcsere

Lassú anyagcsere

Az egyik barátod is azon szerencsések közé tartozik, akik rengeteg édességet megehetnek, mégsem híznak meg? Míg Neked elég csak ránézned egy szelet süteményre, és máris híztál egy kilót … Most már tudod, mi ennek az oka.

Az ektomorf alkatúak mindig karcsúak maradnak, függetlenül attól, mit esznek és mennyit mozognak.

Mi a tudnivaló filigrán és karcsú emberek számára?

Ha karcsú vagy, a súlyod alacsony, az anyagcseréd pedig gyors, akkor Te ektomorf vagy. Neked nem a túlsúly, hanem az alacsony súly a gondod. Az Te tested átformálásához szükséges programnak tartalmaznia kell:

  • Tervet, amellyel megszüntetheti a kis testsúlyt, és
  • Olyan edzést, amellyel növelheti az izomtömeged.

A sportos típus jellemzői

A mezomorf alkatúak alakja természettől fogva szép – sportosak, nagyobb az izomtömegük, feszesebbek az izmaik. Habár a két másik típussal szemben előnyöket élvezel, Neked is dolgoznod kell azért, hogy (át)formáld a tested. Fontos, hogy:

  • Odafigyeljen a megfelelő edzésre,
  • Megfelelő étrendet folytasson
  • Eleget pihenjen.

Ha hajlamos vagy a túlsúlyra…

Az endomorf alkatú emberek sajnos könnyen híznak, de a problémát a lassú anyagcseréjük és a nem elegendő testmozgás okozza. Az ízületeid és a csontjaid szélesek, ráadásul zsír halmozódik fel rajtuk – a férfiaknak a derekuk körül, míg a nőknek a csípőjükön és a fenekükön.

A program középpontjában intenzív edzés és megfelelő étrend álljon, amelyek segítségével felgyorsíthatod a felesleges zsír felhasználását. Fontos, hogy megold az anyagcsere problémád, mivel csak így tudod megakadályozni a zsír felhalmozódását.

Webáruházunkban számos olyan terméket kínálunk, amelyek segíthetnek Neked céljaid elérésében. Szakértőink segítenek kiválasztani a legjobb terméket, tanácsot adnak a megfelelő étrenddel és edzésfajtával kapcsolatban.

FIGYELMEZTETÉS A szakértők válaszai egyedi kérdésekre adott tanácsok, ezért nem alkalmasak nyilvános felhasználásra. Nem jelentenek orvosi vagy más szakmai véleményt, és sohasem helyettesíthetik az orvosnál vagy szakorvosnál tett látogatást. Mivel minden ember különböző, beszélje meg orvosával , megfelelnek-e Önnek a termékek és a gyakorlatok. Ne feledje, hogy a folyamatos kutatás és az adott szakterület fejlődése miatt egyes egészségügyi információk idejétmúltak lehetnek.