A kosarad üres.

Próbáld ki a

A súlyvesztés módszeres és hatékony módja

Az emberek általában nyár előtt vagy Szilveszter után döntenek a fogyókúra mellett, ám nem minden diéta bizonyul sikeresnek. A jobb eredmények elérése érdekében összeállítottunk egy 9 csoportból álló táblázatot. Ezek összesen 63 olyan élelmiszert tartalmaznak, amelyek minden nap jelen vannak az étrendünkben.  

Ezeknek az adatoknak a segítségével fokozatosan és módszeresen csökkentheted az energia bevitelt.

A siker receptje: Figyelj oda, mit eszel!

Egy kilogramm izomszövet körülbelül 9000 kalóriát tartalmaz. Ha hetente egy kilótól szeretnél megszabadulni, 9000 kalóriával kell csökkentened az energia bevitelt. Kerüld a magas kalóriatartalmú élelmiszereket és olyan ételeket fogyassz, amelyek laktatóak, de a kalóriatartalmuk még elfogadható. Figyelmeztetés: Bármennyi időt szánsz is az edzésre és a kalóriacsökkentésre, ne próbálj hetente fél kilónál többet leadni, és ne hagyd, hogy a kalória bevitele kevesebb legyen 1400 Kcal-nál (férfiak esetében) vagy 1200 Kcal-nál (nők esetében). .  

Hozzátesszük, hogy nem elég kevesebbet enni, de helyesen is kell étkezni. A kudarcnak többnyire az utóbbi az oka.

Reméljük, hogy a megfelelő ételek segítségével sikerült elérned a kívánt alakot 2013-ban, és ami még fontosabb, mindig jól fogod érezni magad a bőrödben. Mi segítünk elérni a céljaid.

Sok sikert!

1. HÚSOK

  Kcal KJ Víz Fehérje Zsír Szénhidrát Marha 256 1071 61.0 17.8 20 0 Borjú 190 795 68.0 19.1 12 0 Sertés 377 1573 50 14.1 35 0 Lóhús 125 523 74 20.0 4.0 4.0 Csirke 200 837 66.0 20.2 12.6 0 Pulyka 269 1121 58.3 20.1 20.2 0 Kacsa 327 1364 54.3 16.0 28.6 0 Sonka 390 1628 42.0 16.9 35.0 0.3 Prosciutto 499 2084 28.8 18.9 46.9 0 Kolbász 346 1443 49.9 15.1 30.1 0 Virsli 310 1293 55.6 12.5 27.6 1.8 Pisztráng 241 1008 64.9 14.3 19.9 0 Tonhal 106 444 73.0 24.5 0.8 0.2 Tonhal olajban 288 1204 52.6 24.2 20.5 0 Tintahal 84 351 77.5 18.0 1.2 0.3 Polip 86 360 82.5 15.3 0.4 0.2 Garnélarák 89 372 76.5 20.3 0.8 0.2

2. ZSÍROK ÉS OLAJOK

  Kcal KJ Víz Fehérje Zsír Szénhidrát Vaj 718 2996 15.5 0.6 81.0 0.4 Majonéz 710 2962 16.0 1.5 78.0 3.0 Olaj (növényi) 887 3699 0 0 100 0 Olaj (oliva) 933 3891 0 0 99.9 0

3. TEJ ÉS TEJTERMÉKEK

  Kcal KJ Water Proteins Fat CH Tej (tehén) 65 272 87.3 3.5 3.5 5.0 Tej (kecske) 73 305 86.4 3.8 4.5 4.5 Joghurt 62 259 88.0 3.0 3.4 4.9 Tejszín 287 1197 64.0 2.5 30.0 3.0 Tojás (csirke) 163 682 73.7 12.9 11.5 0.9 Sajt (alacsony zsírtartalmú) 260 1088 60.0 20.4 19.0 1.0 Sajt (zsíros) 371 1548 39.0 27.5 28.0 1.7 Fagylalt (tejszínes) 207 866 62.1 4.0 12.5 20.6

4. GABONAFÉLÉK

  Kcal KJ Víz Fehérje Zsír Szénhidrát Rizs 360 1502 13.0 7.1 1.1 78.0 Zab 361 1506 8.1 7.2 0.6 81.5 Árpa 333 1389 12.0 11.0 1.8 73.4 Búza 343 1431 13.1 10.2 2.0 70.7 Búzaliszt 360 1502 10.7 9.1 1.8 76.7

5. TÉSZTÁK

  Kcal KJ Víz Fehérje Zsír Szénhidrát Makaróni 370 1544 10.4 12.5 1.2 75.2 Tészta (durum) 368 1536 11.0 11.0 1.1 76.3 Tészta (tojással) 382 1594 9.6 12.6 3.4 73.2

6. KENYÉR

<

  Kcal KJ Víz Fehérje Zsír Szénhidrát Corn 207 866 53.9 7.4 7.2 29.1 Wholesome 225 941 40.0 8.5 1.2 45.0 White 225 941 40.0 8.0 1.1 47.1 Toast 300 1251 21.2 9.6 1.7 64.9 Bread crumbs 356 1485 6.2 11.6 1.9 77.5

7. HÜVELYESEK

  Kcal KJ Víz Fehérje Zsír Szénhidrát Bab 344 1435 10.4 22.5 1.5 61.9 Szója 404 1686 10.0 34.1 17.7 33.5 Borsó 349 1456 9.3 24.2 1.0 62.7 Lóbab 339 1414 11.9 25.1 1.7 58.2

8. CSOKOLÁDÉ

  Kcal KJ Víz Fehérje Zsír Szénhidrát Kakaópor 265 1108 4.1 17.3 19.0 51.5 Csokoládé (mogyorós) 533 2226 1.5 9.3 35.6 51.3 Cukor 386 1611 0.5 0 0 99.5 Méz 305 1272 17.2 0.3 0 82.3 Puding 362 1510 1.7 3.0 2.1 91.5

9. ZÖLDSÉGEK

  Kcal KJ Víz Fehérje Zsír Szénhidrát Burgonya 82 343 78.0 2.0 0.1 18.9 Cékla 42 176 87.6 1.8 0.1 9.5 Gomba 36 151 90 2.8 0.5 5.8 Káposzta 25 105 91.8 1.6 0.1 5.7 Fokhagyma 137 573 61.3 6.2 0.2 30.8 Vöröshagyma 36 151 89.4 1.5 0.2 8.2 Paprika 35 148 89.5 1.5 0.3 8.0 Paradicsom 22 92 93.5 1.1 0.2 4.7 Fejes saláta 15 63 94.8 1.3 0.2 2.8 Spenót 22 92 92.1 2.2 0.3 3.9 Mángold 14 59 98.8 0.8 0.1 2.4

10. GYÜMÖLCSÖK

  Kcal KJ Víz Fehérje Zsír Szénhidrát Ananász 47 197 86.7 0.5 0.2 12.2 Földimogyoró 587 2448 1.6 26.0 49.8 18.8 Banán 94 393 73.5 1.3 0.4 24.0 Őszibarack 47 197 86.6 0.8 0.2 11.8 Grapefruit 39 163 88.9 0.5 0.1 10.1 Szőlő 67 280 81.4 0.6 0.3 17.3 Mazsola 289 1209 18.0 2.5 0.2 77.4 Alma 58 243 84.4 0.2 0.6 14.5 Narancs 49 205 86.0 1.0 0.2 12.2 Dió 653 2724 3.5 14.8 64.0 15.8 Aszalt füge 274 1146 23.0 4.3 1.3 69.1

11. ITALOK

  Kcal KJ Víz Fehérje Zsír Szénhidrát Őszibaracklé 48 201 87.2 0.2 0.1 12.4 Narancslé 45 188 88.3 0.7 0.2 10.4 Kóla 39 163 90.0 0 0 10.0 Sör 42 176 92.1 0.3 0 3.8 Röviditalok 295 1234 57.5 0 0 1.0 Bor 137 573 76.6 0.1 0 7.7 Kávé 301 1259 4.1 12.5 15.4 28.5

Megjegyzés: a fenti adatok 100g értékre vonatkoznak Az egészséges étrend alapvető szabályainak figyelembe vételével bárki megtalálhatja az élelmiszerek megfelelő kombinációját.

FIGYELMEZTETÉS A szakértők válaszai egyedi kérdésekre adott tanácsok, ezért nem alkalmasak nyilvános felhasználásra. Nem jelentenek orvosi vagy más szakmai véleményt, és sohasem helyettesíthetik az orvosnál vagy szakorvosnál tett látogatást. Mivel minden ember különböző, beszélje meg orvosával , megfelelnek-e Önnek a termékek és a gyakorlatok. Ne feledje, hogy a folyamatos kutatás és az adott szakterület fejlődése miatt egyes egészségügyi információk idejétmúltak lehetnek.