A kosarad üres.

Próbáld ki a

Legyél fit edzőterem nélkül

a Gymbit Bandu és Nives Oresnik személyi edző segítségével

Gymbit Bandu segítségével hatékonyan és egyszerűen dolgoztathatod meg az egész testedet, használatával csökkenhet a súlyod, miközben javulhat az egészséged, az erőnléted, és felfrissül a szervezeted. És hogy egy kicsit megkönnyítsük a dolgodat, készítettünk 4, különböző testrészekre fókuszáló edzésvideót, amelyek lefogyni is segítenek.

A Gymbit Bandu és Nives Oresnik személyi edző segítségével

AGymbit Bandu segítségével hatékonyan és egyszerűen dolgoztathatod meg az egész testedet, használatával csökkenhet a súlyod, miközben javulhat az egészséged, az erőnléted, és felfrissül a szervezeted. És hogy egy kicsit megkönnyítsük a dolgodat, készítettünk 4, különböző testrészekre fókuszáló edzésvideót, amelyek lefogyni is segítenek.

A Gymbit Bandu tökéletes fitneszeszköz azok számára, akiknek nincs idejük, vagy nem tudnak edzőterembe járni. Otthonod kényelmében komplett edzést tarthatsz a 25 különböző gyakorlat elvégzésével.

Itt vásárolhatsz

Nives Oresnik tornászbajnok, Miss Szlovénia 2012. Pályafutását fitneszinstruktorként, személyi edzőként és az egészséges életmód nagyköveteként folytatja.

Hogyan használd a Gymbit Bandut?

A Gymbit Bandu bármilyen székkel használható, így tényleg bárhol edzhetsz vele. Egyszerűen tedd a lábtartókat a szék lába alá, majd vedd kézbe a markolatokat, vagy rögzítsd a pántokat a bokád körül, és már kezdheted is az edzést. Ha nagyobb erőt szeretnél kifejteni, tekerd a gumikötelet a rögzítők köré, vagy használd a kék gumikat.

Fontos, hogy ha bármilyen egészségügyi problémád van, az edzések megkezdése előtt konzultálj az orvosoddal.

  • 13 perces edzés: Karok

    Nézd meg a videót

    Dolgozz a karjaidon, hogy csodásan mutassanak egy ujjatlan felsőben is. Próbáld ki ezeket az erősítő és testformáló kargyakorlatokat, meglátod, imádni fogod a végeredményt. A még szebb karokért ismételd meg kétszer a gyakorlatot, vagy kombináld törzsizom-erősítéssel.

  • 14 perces edzés: Törzs és hasizom

    Nézd meg a videót

    Kemény has, tökéletes testtartás, - mindenki erre vágyik, és ezt segíti ez a 15 perces gyakorlás. Hogy még hatékonyabb legyen az edzés, végezd el kétszer a gyakorlatot, vagy kombináld láberősítéssel.

  • 9 perces edzés: Láb és fenék

    Nézd meg a videót

    Ezektől a gyakorlatoktól a combod tonizáltabb lesz, a feneked pedig kemény és feszes. A még szebb karokért ismételd meg kétszer a gyakorlatot, vagy kombináld törzsizom-erősítéssel.

  • 10 perces teljes testes edzés

    Nézd meg a videót

    Ma nem nagyon érsz rá? Próbáld ki ezt a teljes testet edző gyakorlatsort, ami csupán 10 perc alatt teljesen megmozgat. A jobb eredmény érdekében végezd el kétszer.

Ha szeretnéd még hatékonyabbá tenni az otthoni edzéseket, ezek a termékek is érdekelhetnek: