A kosarad üres.

Próbáld ki a

Fogyás

Találatok 11-20 / 40

  • A tömegnövelés alapjai

    A tömegnövelés alapjai

    Rengeteg cikk, internetes oldal foglalkozik a fogyókúrával, különböző diétákkal, milliókat költenek a testsúlycsökkentő szerek reklámozására, míg a vékony, túl alacsony testsúllyal küzdő emberekről gyakran megfeledkezünk. Miközben a tömegnövelés legalább annyira problémás, sőt, gyakran keményebb feladat, mint a fogyókúra.

    Tudj meg többet 
  • A visszatérés: Hogyan szerezd vissza a kondíciód szülés után

    A visszatérés: Hogyan szerezd vissza a kondíciód szülés után

    Szinte minden várandós nő felszed néhány plusz kilót a terhesség alatt, bármennyire óvatos is az étrendjével és a testmozgással kapcsolatban. Ha nehéz volt a terhességed, ha ágyban kellett feküdnöd, vagy ha egyszerűen nem érezted elég jól magad ahhoz, hogy mozogjon, lehetséges, hogy sok felesleget szedtél magada, amitől majd minél hamarabb szeretnél megszabadulni. Íme, néhány ötlet, hogyan kezdj hozzá!

    Tudj meg többet 
  • A vitaminok forrásai

    A vitaminok forrásai

    Az emberi szervezetnek vitaminokra van szüksége a megfelelő működéshez. Ehhez nem férhet kétség. De tudtad, hogy 13-féle vitamin létezik? És azt tudtad, hogy mindegyiknek megvan a maga egyéni szerepe a szervezetünkben? Ahhoz, hogy egészségesek maradjunk, mindennap megfelelő mennyiségű vitamint kell magunkhoz vennünk. Hogyan juthatunk hozzá az összes szükséges vitaminhoz? Mindjárt elmondjuk – olvass tovább!

    Tudj meg többet 
  • Aludj és fogyj egyszerre

    Aludj és fogyj egyszerre

    Fogadj meg néhány hasznos tanácsot, és sokkal könnyebben fogsz megszabadulni a felesleges kilóktól. Csak aludj és fogyj!

    Tudj meg többet 
  • Az edzőgépek megfelelő használata – nincs sérülés vagy fájdalom – csak hatásos edzés

    Az edzőgépek megfelelő használata – nincs sérülés vagy fájdalom – csak hatásos edzés

    A leggyakoribb edzésfajták közé a különböző fitneszgépek segítségével végrehajtott edzésprogramok tartoznak. Ha csak most kezdesz edzeni, különösen oda kell figyelned, hogy elkerüld a lehetséges sérüléseket és fájdalmat.

    Tudj meg többet 
  • Elkezdtem edzeni. Most mi legyen?

    Elkezdtem edzeni. Most mi legyen?

    Gratulálunk! Végre elkezdtél edzeni. Lehet, hogy már olyan szintre jutottál, hogy nem csak Te, hanem a körülötted élők is pozitív változásokat vettek észre: karcsúbb lettél, feszesebb lett a tested, több az energiád és jobb a hangulatod. De mi legyen ezután?

    Tudj meg többet 
  • Fogyasztó edzés

    Fogyasztó edzés

    Ha szeretnél fogyni és átformálni az alakod, vedd fontolóra ezt a mindenki számára megfelelő, egyszerű edzésprogramot.

    Tudj meg többet 
  • Folyadékpótlás futóedzés közben

    Folyadékpótlás futóedzés közben

    Hogy mit, mikor iszunk edzésközben, az egyik legfontosabb kérdés. A megfelelő hidratáció segíti, hatékonyabbá teszi az edzést, növeli a teljesítő képességed, de ha rosszkor és nem megfelelő folyadékot fogyasztunk az könnyen az futás kárára mehet. Összegyűjtöttünk pár hasznos tanácsot a folyadékpótlással kapcsolatban.

    Tudj meg többet 
  • Formáld az alakod

    Formáld az alakod

    Fontos, milyen a testtípusod, amikor programot tervezel a tested átalakításához. Hogy megkönnyítsük ezt a feladatot, összegyűjtöttünk néhány egyszerű ötletet, hogy gyorsabban érhesd el a céljaid és a vágyott alakot.

    Tudj meg többet 
  • Fuss a karcsúbb alakért

    Fuss a karcsúbb alakért

    Amikor beköszöntenek a melegebb napok, általában eszünkbe jut, hogy jó lenne a nyarat jobb formában és kisebb súllyal kezdeni. Télen a bő ruhák alatt könnyebb eltakarni a felesleges kilókat, de a fürdőruhaszezon kíméletlenül fel fogja fedni a túlsúlyt. Ha szeretnél egyszerű megoldást találni arra, hogy jobb formába kerülj, jobb legyen a közérzeted és a súlyod is csökkenjen, a válasz egyértelműen a futás. Így kezdj hozzá:

    Tudj meg többet 

Találatok 11-20 / 40