A kosarad üres.

Próbáld ki a

GYIK

Általános

K: Hogyan vehetem fel veletek a kapcsolatot?

  • E-mail: Csapatunk várja a kérdéseidet és észrevételeidet. A nekünk küldött e-mailekre az érkezés sorrendjében válaszolunk, és igyekszünk ezt a lehető leggyorsabban megtenni.
    Írj e-mailt a LiveActive csapatának: support@topshop.hu

    A termékekre, márkákra, sajtómegjelenésekre vonatkozó kérdésekre e-mailben tudunk a leggyorsabban válaszolni.
  • Telefon: Hívj minket, és mi örömmel válaszolunk kérdéseidre és észrevételeidre.

    Rendelésedet telefonon is könnyedén leadhatod. Várjuk hívásodat a következő telefonszámon: 06/1-452-5118 (H-P: 8.00-17.00, Szo-V:9.00-13.00).

K: Van bármilyen előnye az ügyfélfióknak?

Úgy hisszük, hogy igen sok van:

  • Egy új megrendelésnél nem kell az adataidat ismételten megadni, így a vásárlás gyorsabb, és lényegesen könnyebbé válik.
  • Elkészítheted kívánságlistádat, és könnyen hozzáadhatod a téged érdeklő termékeket.
  • Megnézheted e-mail feliratkozásaidat, amelyeket egyszerű módon meg is szüntethetsz.
  • Megtekintheted utalványaidat és kuponjaidat, amelyeket bármikor be is válthatsz.
  • Mindenkinél hamarabb értesülhetsz a következő akciókról.
  • Kedvezményes ajánlatokat kaphatsz lakóhelyedhez közeli cégektől, pl. egy fitneszstúdiótól...

K: Honnan tudhatom, hogy a vásárlás biztonságos?

Minden nap 100%-osan meggyőződünk arról, hogy a vásárlás biztonságos a LiveActive weboldalán. Személyes adataidat teljes mértékben megvédjük.

A témával kapcsolatos további információkért kérjük, olvasd el a Biztonságos vásárlás garancia, a Biztonságos vásárlás, az Adatvédelmi nyilatkozat és az Általános vásárlási feltételek menüpontokat.

K: Hogyan írhatok egy termékről vásárlói véleményt?

Egy termékről roppant könnyű véleményt beküldeni.

  1. A kiválasztott terméknél az oldal tetején, a csillagok mellett található a "Vásárlói vélemények" link. Kattints rá, ezután az oldal alsó részéhez kerülsz.
  2. Az oldal alján látható legújabb vélemények mellet található az "Írd meg a véleményedet" gomb. – Kattints rá, ezután a rendszer a visszajelzések oldalára irányít.
  3. Válaszolj meg a néhány egyszerű kérdést, és írd meg a véleményedet.
  4. Ezt követőn kattints a zöld gombra.
  5. A vélemény beküldése után kb. 48 óra múlva fog a visszajelzés az oldalon megjelenni.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy csak az ügyfélfiókba való bejelentkezés után tudsz véleményt írni. Ha még nem rendelkezel ügyfélfiókkal, kattints ide, és hozz létre egyet.

Kérjük, a véleményküldéssel kapcsolatos jogi információkért olvasd el a Felhasználási feltételek menüpontot.

K: Hogyan lájkolhatom a Facebook oldalt?

Facebook oldalunk lájkolásához kattints ide. Köszönjük!

K: Hogyan iratkozhatok fel az e-mail listára?

Az e-mail listánkra történő feliratkozáshoz kattints ide. Köszönjük!

K: Hogyan iratkozhatok le az e-mail listákról?

Ha a jövőben nem szeretnél tőlünk több e-mailt (ajánlatokat, cikkeket, stb.) kapni, kérjük, kattins ide. Kérjük, jól gondold meg, mert ha egyszer leiratkoztál egy e-mail listáról, nem áll módunkban arra visszatenni.

K: Hogyan használhatom a kapott kuponokat?

A kuponok használata roppant egyszerű.

  1. Megrendeléskor a fizetés első lépésénél látni fogod a kupon helyét.
  2. Másold be a kuponkódot a megfelelő mezőbe, majd kattints a "Kupon beváltása" gombra.
  3. A kupon által elérhető előny, kedvezmény, stb. automatikusan megjelenik a jobb oldalon, az árinformáció mellett.

Termékek

K: Milyen előnyei vannak, ha saját fitneszeszközt veszek, nem pedig egy fitneszterem-bérletet?

A saját fitneszeszköz legnagyobb előnye az általa nyújtott kényelem és időnyereség. Sok ember vallotta be, hogy a fitneszterem meglátogatásának legnagyobb akadálya számukra maga az odamenetel. Egy saját fitneszeszközzel mindig a saját ritmusodban, otthonod kényelmében és háborítatlan nyugalmában edzhetsz, ráadásul megtakaríthatod a havi bérlet árát is.

K: Miért a LiveActive weboldalán vásároljak, és nem pedig egy áruházban?

A LiveActive és egy áruház között észlelhető különbség az eszközök minőségében, valamint a munkatársaink által nyújtott kimagasló ügyfélkiszolgálásban van. Tűlünk mindig minden információt megkapsz ahhoz, hogy átgondolt döntést tudj hozni, és tudni fogod, hogy választásoddal hosszú időre elégedett leszel.

Rendelések

K: Hogyan rendelhetek a Webáruházból?

Válaszd ki a terméket, majd kattints a mellette lévő megrendelés gombra. Ezzel a termék a bevásárlókosaradba kerül. A bevásárlókosárba helyezett termékek ott maradnak, amíg megrendeled vagy törlöd azokat, így nyugodtan böngészhet tovább, és rendelhetsz újabb termékeket. A jobb felső ’Kosár' linken keresztül bármelyik oldalról visszatérhetsz.

A kosár oldalon leellenőrizheted, milyen termékek vannak a kosaradban. Amennyiben valamelyiket el szeretnéd távolítani, kattints a mellette lévő 'Törlés' linkre.

Ha mindent rendben találtál, és már nem szeretnél további termékeket a kosaradba tenni, akkor kattints a ’Megrendelés’ gombra a szállítási adatok megadásához.
A webáruházból történő megrendelés esetén a következő adatokat kell megadnod:

Vezeték
Keresztnév
E-mail cím
Telefonszám
Szállítási cím (megye, város, irányító szám, utca, házszám)
(Amennyiben a számlázási cím eltér a szállítási címtől, kérjük, a Megjegyzés rovatban szíveskedj jelezni)

Ha mindennel készen vagy, kattints a 'Megrendelés' gombra, és válaszd ki a fizetés módját. Fizethetsz bankkártyával vagy készpénzzel a futárnak.

A megrendelés gomb megnyomásával véglegesíted a rendelést.

Felhívjuk a figyelmedet, hogy a webáruházban feltüntetett árak, csak a webáruházon keresztül történő vásárlás esetén érvényesek.

K: Hogyan kereshetek termékeket?

A weboldal tetején található keresőmezőbe írd be a keresett termék nevét. Kereshetsz szótöredékre is. Ha valamit nem találsz, kérjük próbálj meg más szóra keresni, illetve használd a weblap menüpontjaiban található termékcsoportosítást.

K: Mi történik akkor, ha több rendelést adok le egy nap? Ilyenkor egyszeri a postaköltség, illetve egy csomag fog érkezni?

Kérjük, ilyen esetben vedd fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal a 061-452-51-29-es telefonszámon vagy a support@topshop.hu e-mail címen, ellenkező esetben a rendszer automatikusan külön megrendelésként fogja kezelni őket.

K: A hétvégén leadott rendelések mikor lesznek feldolgozva?

A megrendeléseket napi folyamatossággal feldolgozzuk, még hétvégén is.

K: Módosíthatom vagy visszavonhatom a rendelésemet?

Ha a már leadott rendelésedet módosítani vagy törölni szeretnéd, küld el az erre vonatkozó kérést e-mailben, és mi módosítjuk vagy töröljük a rendelést. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ha a termék már elhagyta a raktárat, nem áll módunkban a rendelést módosítani vagy törölni.

K: Mi a rendelésem állapota?

Örömmel megnézzük Neked, hogy rendelésed melyik szakaszban van. Ezt a leggyorsabban úgy tudjuk megtenni, ha írsz nekünk egy e-mailt a support@topshop.hu email címre, és mi azonnal eljuttatjuk a kért információt. Kérjük, az emailben tüntesd fel a neved, címéd és telefonszámod.

K: A megvásárolni kívánt termék nincsen raktáron. Mit tehetek?

Termékeinkből sajnos csak egy bizonyos mennyiséget tartunk, így az ilyen esetekben nem tudjuk Neked a kiválasztott terméket elküldeni. Azonban örömmel és bármikor szívesen segítünk egy helyettesítő terméket találni. Hívd a 06/1-452-5118-es telefonszámot.

Szerencsére az ilyen esetek nagyon ritkák, és a kiválasztott terméket újrarendeljük.
A megrendelés megváltozott állapotáról telefonon vagy e-mailben értesíteni fogunk.

Áruszállítás

K: Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítási díj normál esetben 1 999 Ft, átvételi ponton személyes átvétellel 1 299 Ft. Amennyiben valamelyik termékünkél ingyenes szállítást biztosítunk, azt minden esetben az adott terméknél feltüntetjük.

K: Mennyit kell várnom a megrendelésem kiszállításáig?

A termékeket általában 3-8 munkanapon belül kiszállítjuk. Amennyiben a szállítási idő ettől eltér, azt a termék oldalán, a termék kiválasztásakor jelezzük. Ha nem kapja meg a megrendelt terméket, kérjük, írjon nekünk e-mailt a support@topshop.hu email címre, vagy hívjon minket a 06/1-452-5129-es telefonszámon, és mi megkeressük a termék tartózkodási helyét.

K: Hogyan kerül hozzám a megrendelt termék?

Termékeinket a Express One Hungary Kft. szállítja az Ön otthonába.

K: Mit jelent a küldemény biztosítása?

A küldemény megsérülése vagy elvesztése esetén nem kell várnia a helyzet törvényileg előírt határidőn belüli rendezésére. Elég, ha bejelenti és dokumentálja nekünk a küldemény megsérülését az átvételtől számított 14 napon belül, vagy a küldemény elvesztését, és mi postafordultával teljesen új árut küldünk önnek. A bejelentéséhez vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

K: Kiválaszthatom a termék szállításának időpontját?

A megrendelés megjegyzés rovatában megjelölheted a számodra megfelelő szállítási időt, és mi mindent megteszünk, hogy kérésednek eleget tegyünk, azonban a kérés teljesítését garantálni nem tudjuk.

K: Személyesen kell átvennem a megrendelt terméket?

A megadott szállítási címen bárki átveheti az általad megrendelt csomagot.

K: Mi a teendő akkor, ha meggondolom magam, és még nem kaptam meg a terméket?

Kérjük, mihamarabb értesíts minket, ha a rendelést illetően meggondoltad magad. Ilyenkor visszavesszük a megrendelt terméket, ami nem jelent neked többletköltséget.

Termékeinkre 14-60 napos pénzvisszafizetési garancia vonatkozik, így mielőtt a döntést meghozod, kipróbálhatod a terméket otthonodban,és megnézheted, hogy tetszik-e neked.

K: Külföldi szállítást is vállalnak?

A kiszállítást csak Magyarország területén tudjuk biztosítani.

Reklamációk

K: A termékem megrongálódott. Mit tegyek?

Ha a termék még garanciális (kaptál a termékhez jótállási jegyet), kérjük, lépj kapcsolatba vevőszolgálatunkkal.

Email cím: support@topshop.hu

K: Milyen jótállás érvényes a termékemre?

Minden Wellneo termékre automatikusan 2 év szavatossági idő vonatkozik gyártási hibák és a termék fo funkcióinak hibája esetén. A jótállásköteles termékekre ártól függően 1,2 vagy 3 év garancia vonatkozik. Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára 10 000 Ft – 100 000 Ft közé esik, 1 év jótállás vonatkozik a termékre. Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára 100 001 Ft – 250 000 Ft közé esik, 2 év jótállás vonatkozik a termékre. Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára a 250 000 Ft-ot meghaladja, 3 év jótállás vonatkozik a termékre. A szavatosság és a garancia a termék átvételével, egyidőben indul el.

K: K: Mit tegyek, ha nem jutok egyezségre a vállalkozással? Hova fordulhatok?

Amennyiben megkísérelte a reklamáció intézését már Cégünkkel, de nem jutottak egyezségre, úgy felettes szerveinkhez fordulhat.

Békéltető Testület: http://www.bekeltet.bkik.hu

Online panaszbejelentés és ügyintézés: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Visszaküldés

K: Vissza szeretném küldeni a megvásárolt terméket, mit tegyek?

A terméket postai úton zöld belföldi csomagkísérővel küldheti vissza vissza az Express One Hungary Kft. Studio Moderna, Budapest 1239, Európa u. 12. „L” épület B17-B19 kapu címre. Ha a termék 10 kg feletti, vagy a méreténél fogva nem postázható, úgy kérjük, hívja vevőszolgálatunkat a 06-1-452-5137-es telefonszámon, hogy segíthessünk a visszaküldésben. Ilyen esetben futárszolgálatot tud igénybe venni az elszállításra.

K: Mennyi idő múlva és hogyan térítitek vissza a pénzemet, ha egy terméket visszaküldök?

A vállalkozás  az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a vállalkozás mindaddig visszatarthatja az összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Ön az Unicredit Bank rendszerén keresztül bankkártyával fizette ki megrendelését úgy azUnicredit Bank rendszerén keresztül utaljuk vissza az összeget az Ön számlájára. Ha utánvételes csomagot rendelt, akkor a termék beérkezését követő 14 napon belül várható az összeg postai úton rózsaszín belföldi postautalvány formájában.

K: Milyen szállítási költsége van egy termék visszaküldésének?

A szállítási költség a választott szállítás módtól, valamint a termék méretétől és súlyától függ.

Bővebb információért, kérjük, vedd fel a kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal:

Fizetési információk

K: Milyen fizetési módokat fogadtok el?

Jelenleg az alábbiakban felsorolt fizetési módokat fogadjuk el:

  • Fizetés készpénzben kézbesítéskor. Ide kattintva nézheti meg, hogy bankkártyával mely városokban van lehetősége fizetni az átvételkor.
  • Részletfizetés (a részletfizetési opciókat az egyes termékeknél tüntettük fel)
  • Fizetés bankkártyával: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron

K: Elfogadtok nemzetközi hitelkártyát is?

Jelenleg az alábbi hitelkártyákat fogadjuk el: MasterCard, Maestro*, Visa, Visa Electron*

*A Maestro és Visa Electron kártyák interneten történő használata a kibocsátó bank kártyarendszerének beállításán múlik. Sikertelen tranzakció esetén kérjük, érdeklődjön kártyakibocsátó bankjánál, hogy bankkártyája engedélyezve van-e minden online fizetőoldal számára.

A tranzakció minden esetben forintban történik, függetlenül attól, hogy a kártyabirtokos kártyája nem forint devizanemű. A bankszámlán a fizetés beterhelt összege forintban – a kártyatársasági, illetve a kibocsátó banki konverziók miatt – minimálisan eltérhet az árfolyamváltozás következtében.

K: Hogyan működik a fizetés kézbesítéskor?

A kézbesítéskor történő fizetés az egyik legbiztonságosabb és leggyorsabb fizetési mód. Nincs más dolgod, mint félretenni a rendelés értékét készpénzben, amit a csomagot szállító cég munkatársának kell átadnod a kézbesítéskor.

K: Biztonságos használni a hitelkártyámat/bankkártyámat az oldalon?

Igen. A bankkártyás fizetés a PayU online fizetési platformon keresztül történik A PayU Magyarországon az internetes kártyás fizetési lehetőséget biztosító stabil banki háttérrel, kártyatársasági biztonsági szabványokat alkalmazva, valamint a PayU nemzetközi tapasztalatait felhasználva honosította meg a szolgáltatását.

A hitelkártyád adatainak kezelése és feldolgozása biztonságos módon történik. A biztonsággal kapcsolatos további információkért olvassa el a Biztonságos vásárlás garancia menüpontot.

Technológia

K: Mik azok a cookie-k? Engedélyeznem kell a cookie-kat a böngészőmben?

A süti, illetve angolul cookie, egy információcsomag, amit a szerver küld a böngészőnek, és géped merevlemezén tárolódik. Ha a böngésződ beállításai lehetővé teszik, (a legtöbb böngészőnél már telepítésekor engedélyezik a sütiket), minden weboldal elküldheti a saját sütijét a böngésződnek. A személyes adataid védelme érdekében a cookie-k nem tárolnak személyes adatokat, ehelyett egyedi, anonim azonosítókat használnak. Minden weboldal csak ahhoz a cookie-hoz férhet hozzá a merevlemezen, amit küldött, azaz a többi weboldal által küldött cookie-hoz nem.

Ha a számítógépedet mások is használják, és nem szeretnéd, hogy ezek a személyek hozzáférjenek az ügyfélfiókodhoz, mindig jelentkezz ki az ügyfélfiókból, mielőtt a számítógépet magára hagynád. Kijelentkezni az oldal tetején található "Kijelentkezés" linkre kattintva tudsz.

A cookie-kal kapcsolatos további információkért olvasd el az Adatvédelmi nyilatkozat menüpontot.

K: Megrendeléskor hibaüzenetet kapok, ami egy hiba felmerüléséről tájékoztat. Mi történt, és mit tegyek?

Kérjük, győződj meg arról, hogy a rendeléshez szükséges minden adatot megadtál (és ellenőrizd hitelkártyád adatait is). A hiányzó információt a rendszer piros kerettel jelzi.

Local version of image needed

Ha minden rendben van, de még mindig nem tudod a rendelést elküldeni, kérjük, tárd be az oldalt, és próbáld a megrendelést egy másik ablakban leadni. Ha még mindig nem jársz sikerrel, kérjük, írj nekünk egy emailt a support@topshop.hu email címre, hogy a problémát orvosolni tudjuk.

Mi az a push értesítés, és hogyan használható?

K: Hogyan működik a push üzenetküldés?

Amennyiben ezt az Ön böngészője támogatja, weboldalaink felkeresésekor automatikusan felugrik egy ablak, amiben nyilatkozhat arról, hogy mindenféle kötelezettség- és adatmegadás nélkül szeretne-e kapni értesítést ajánlatainkról, akcióinkról. Ehhez a SendPulse rendszerét használjuk.

Ha szeretne a fentiekről tájékoztatást kapni, engedélyezheti a számunkra, hogy a böngészőjén keresztül felkereshessük Önt a jövőben.

Amennyiben nem szeretne ilyen jellegű értesítéseket kapni, úgy a "Nem kérem" gombra való kattintással elutasíthatja a felajánlott lehetőséget.

K: Miért hasznos ez a funkció?

A SendPulse üzenetküldő alkalmazás igénybevételével Önnek nem szükséges megadnia semmilyen személyes adatát, mégis értesülhet legfrissebb ajánlatainkról.

K: Milyen böngészők támogatják az alkalmazást?

Böngésző

Windows PC

macOS

Android

iPhone (IOS)

Chrome

igen

igen

igen

nem

Firefox

igen

igen

igen

nem

Safari

nem

igen

nem

nem

Microsoft Edge

igen

nem

igen

nem

Opera

igen

igen

igen

nem

Yandex

igen

igen

igen

nem

Samsung Internet Browser

nem

nem

igen(4.0+)

nem

UC Browser

nem

nem

nem

nem

Internet Explorer

nem

nem

nem

nem

K: Hogyan tudok leiratkozni?

Ön bármikor leiratkozhat a SendPulse szolgáltatásról a böngészőjén keresztül. A legsűrűbben használt böngészőkben az alábbi módon tud leiratkozni:

Firefox:
  • A böngészőben kattintson a Beállítások -> Értesítők, és kiválasztás gombra.
  • A felugró ablakban láthatja az összes oldalt, amelynek az értesítőire feliratkozott. Válassza ki a kívánt weboldalt, ez esetben a SendPulse-t, majd Törölje az oldalt.
  • Ezt követően kattintson a Mentésre.
Chrome:
  • A böngészőben válassza ki a Beállításokat, majd a megjelenő oldal alján kattintson a Speciális feliratra.
  • Kattintson a tartalom beállításra, majd válassza ki az Értesítéseket.
  • Ezt követően láthatja az összes weboldalt, ahol feliratkozott az értesítésekre. Válassza ki a kívánt weboldalt, ez es

Az elfogadott értesítésekről kizárólag Ön tud leiratkozni, de ha problámja vagy kérdése van a szolgáltatással kapcsolatban, keresse fel vevőszolgálatunkat a 06-1/452-51-29-es telefonszámon, vagy írjon nekünk e-mail az support@topshop.hu e-mail címre.

Személyes adatok

K: Az e-mail címem megváltozott, hogyan frissíthetem az adataimat?

Személyes adataidat bármikor módosíthatod online, ha ügyfélfiókodba bejelentkezel, és ott a "Hírleveleim" menüpontra kattintasz.

K: Meg akarom változtatni a jelszavamat, ez lehetséges?

Jelszavadat bármikor megváltoztathatod online, ha ügyfélfiókodba bejelentkezel, és ott a "Fiókom" menüpontra kattintasz.

K: Nem szeretnék ügyfélfiókot, hogyan törölhetem?

Ha ügyfélfiókodat, valamint az ott megadott összes adatot törölni szeretnéd, írj nekünk egy e-mailt: support@topshop.hu, és mi töröljük a fiókot.

A Wellneo termékről

K: Használhatom a termékeket a vényköteles gyógyszerekkel együtt?

Terméktől függ. Kérjük, mindenképpen konzultálj orvosoddal használat előtt!

K: A termékeket gyerekek is használhatják?

Ez terméktől függ, ellenőrizd a használati útmutatót, vagy hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat.

K: Szív-és érrendszeri betegségek esetén is lehet használni a termékeket?

Terméktől függ. Kérjük, mindenképpen konzultálj orvosoddal használat előtt!

K: Használhatom a termékeket orvosi eljárások után?

Terméktől függ. Kérjük, mindenképpen konzultálj orvosoddal használat előtt!

K: Hol kaphatok pótalkatrészeket a termékhez?

Ellenőrizd áruházainkat, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat.

K: Biztonságosak a termékek?

Minden termék kiterjedt minőségellenőrzésen esik át, és biztonságosan használható. Mindazonáltal kérünk, hogy nagyon alaposan olvasd el az útmutatót.

K: Mi a termék lejárati ideje?

A lejárat dátum mindig szerepel a termék használati útmutatójában.