GYIK
Általános
K: Hogyan vehetem fel veletek a kapcsolatot?
- E-mail: Csapatunk várja a kérdéseidet és észrevételeidet. A nekünk küldött e-mailekre az érkezés sorrendjében válaszolunk, és igyekszünk ezt a lehető leggyorsabban megtenni.
Írj e-mailt a LiveActive csapatának: info@wellneo.hu
A termékekre, márkákra, sajtómegjelenésekre vonatkozó kérdésekre e-mailben tudunk a leggyorsabban válaszolni.
- Telefon: Hívj minket, és mi örömmel válaszolunk kérdéseidre és észrevételeidre.
Rendelésedet telefonon is könnyedén leadhatod. Várjuk hívásodat a következő telefonszámon: 06/1-452-5118 (H-P: 8.00-16.00, Szo-V:8.00-14.00).
K: Van bármilyen előnye az ügyfélfióknak?
Úgy hisszük, hogy igen sok van:
- Egy új megrendelésnél nem kell az adataidat ismételten megadni, így a vásárlás gyorsabb, és lényegesen könnyebbé válik.
- Elkészítheted kívánságlistádat, és könnyen hozzáadhatod a téged érdeklő termékeket.
- Megnézheted e-mail feliratkozásaidat, amelyeket egyszerű módon meg is szüntethetsz.
- Megtekintheted utalványaidat és kuponjaidat, amelyeket bármikor be is válthatsz.
- Mindenkinél hamarabb értesülhetsz a következő akciókról.
- Kedvezményes ajánlatokat kaphatsz lakóhelyedhez közeli cégektől, pl. egy fitneszstúdiótól...
K: Honnan tudhatom, hogy a vásárlás biztonságos?
Minden nap 100%-osan meggyőződünk arról, hogy a vásárlás biztonságos a LiveActive weboldalán. Személyes adataidat teljes mértékben megvédjük.
A témával kapcsolatos további információkért kérjük, olvasd el a Biztonságos vásárlás garancia, a Biztonságos vásárlás, az Adatvédelmi nyilatkozat és az Általános vásárlási feltételek menüpontokat.
K: Hogyan írhatok egy termékről vásárlói véleményt?
Egy termékről roppant könnyű véleményt beküldeni.
- A kiválasztott terméknél az oldal tetején, a csillagok mellett található a "Vásárlói vélemények" link. Kattints rá, ezután az oldal alsó részéhez kerülsz.
- Az oldal alján látható legújabb vélemények mellet található az "Írd meg a véleményedet" gomb. – Kattints rá, ezután a rendszer a visszajelzések oldalára irányít.
- Válaszolj meg a néhány egyszerű kérdést, és írd meg a véleményedet.
- Ezt követőn kattints a zöld gombra.
- A vélemény beküldése után kb. 48 óra múlva fog a visszajelzés az oldalon megjelenni.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy csak az ügyfélfiókba való bejelentkezés után tudsz véleményt írni. Ha még nem rendelkezel ügyfélfiókkal, kattints ide, és hozz létre egyet.
Kérjük, a véleményküldéssel kapcsolatos jogi információkért olvasd el a Felhasználási feltételek menüpontot.
K: Hogyan lájkolhatom a Facebook oldalt?
Facebook oldalunk lájkolásához kattints ide. Köszönjük!
K: Hogyan iratkozhatok fel az e-mail listára?
Az e-mail listánkra történő feliratkozáshoz kattints ide. Köszönjük!
K: Hogyan iratkozhatok le az e-mail listákról?
Ha a jövőben nem szeretnél tőlünk több e-mailt (ajánlatokat, cikkeket, stb.) kapni, kérjük, kattins ide. Kérjük, jól gondold meg, mert ha egyszer leiratkoztál egy e-mail listáról, nem áll módunkban arra visszatenni.
K: Hogyan használhatom a kapott kuponokat?
A kuponok használata roppant egyszerű.
- Megrendeléskor a fizetés első lépésénél látni fogod a kupon helyét.
- Másold be a kuponkódot a megfelelő mezőbe, majd kattints a "Kupon beváltása" gombra.
- A kupon által elérhető előny, kedvezmény, stb. automatikusan megjelenik a jobb oldalon, az árinformáció mellett.
Termékek
K: Milyen előnyei vannak, ha saját fitneszeszközt veszek, nem pedig egy fitneszterem-bérletet?
A saját fitneszeszköz legnagyobb előnye az általa nyújtott kényelem és időnyereség. Sok ember vallotta be, hogy a fitneszterem meglátogatásának legnagyobb akadálya számukra maga az odamenetel. Egy saját fitneszeszközzel mindig a saját ritmusodban, otthonod kényelmében és háborítatlan nyugalmában edzhetsz, ráadásul megtakaríthatod a havi bérlet árát is.
K: Miért a LiveActive weboldalán vásároljak, és nem pedig egy áruházban?
A LiveActive és egy áruház között észlelhető különbség az eszközök minőségében, valamint a munkatársaink által nyújtott kimagasló ügyfélkiszolgálásban van. Tűlünk mindig minden információt megkapsz ahhoz, hogy átgondolt döntést tudj hozni, és tudni fogod, hogy választásoddal hosszú időre elégedett leszel.
Rendelések
K: Hogyan rendelhetek a Webáruházból?
Válaszd ki a terméket, majd kattints a mellette lévő megrendelés gombra. Ezzel a termék a bevásárlókosaradba kerül. A bevásárlókosárba helyezett termékek ott maradnak, amíg megrendeled vagy törlöd azokat, így nyugodtan böngészhet tovább, és rendelhetsz újabb termékeket. A jobb felső ’Kosár' linken keresztül bármelyik oldalról visszatérhetsz.
A kosár oldalon leellenőrizheted, milyen termékek vannak a kosaradban. Amennyiben valamelyiket el szeretnéd távolítani, kattints a mellette lévő 'Törlés' linkre.
Ha mindent rendben találtál, és már nem szeretnél további termékeket a kosaradba tenni, akkor kattints a ’Megrendelés’ gombra a szállítási adatok megadásához.
A webáruházból történő megrendelés esetén a következő adatokat kell megadnod:
Vezeték
Keresztnév
E-mail cím
Telefonszám
Szállítási cím (megye, város, irányító szám, utca, házszám)
(Amennyiben a számlázási cím eltér a szállítási címtől, kérjük, a Megjegyzés rovatban szíveskedj jelezni)
Ha mindennel készen vagy, kattints a 'Megrendelés' gombra, és válaszd ki a fizetés módját. Fizethetsz bankkártyával vagy készpénzzel a futárnak.
A megrendelés gomb megnyomásával véglegesíted a rendelést.
Felhívjuk a figyelmedet, hogy a webáruházban feltüntetett árak, csak a webáruházon keresztül történő vásárlás esetén érvényesek.
K: Hogyan kereshetek termékeket?
A weboldal tetején található keresőmezőbe írd be a keresett termék nevét. Kereshetsz szótöredékre is. Ha valamit nem találsz, kérjük próbálj meg más szóra keresni, illetve használd a weblap menüpontjaiban található termékcsoportosítást.
K: Mi történik akkor, ha több rendelést adok le egy nap? Ilyenkor egyszeri a postaköltség, illetve egy csomag fog érkezni?
Kérjük, ilyen esetben vedd fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal a 061-452-51-29-es telefonszámon vagy a info@wellneo.hu e-mail címen, ellenkező esetben a rendszer automatikusan külön megrendelésként fogja kezelni őket.
K: A hétvégén leadott rendelések mikor lesznek feldolgozva?
A megrendeléseket napi folyamatossággal feldolgozzuk, még hétvégén is.
K: Módosíthatom vagy visszavonhatom a rendelésemet?
Ha a már leadott rendelésedet módosítani vagy törölni szeretnéd, küld el az erre vonatkozó kérést e-mailben, és mi módosítjuk vagy töröljük a rendelést. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ha a termék már elhagyta a raktárat, nem áll módunkban a rendelést módosítani vagy törölni.
K: Mi a rendelésem állapota?
Örömmel megnézzük Neked, hogy rendelésed melyik szakaszban van. Ezt a leggyorsabban úgy tudjuk megtenni, ha írsz nekünk egy e-mailt a info@wellneo.hu email címre, és mi azonnal eljuttatjuk a kért információt. Kérjük, az emailben tüntesd fel a neved, címéd és telefonszámod.
K: A megvásárolni kívánt termék nincsen raktáron. Mit tehetek?
Termékeinkből sajnos csak egy bizonyos mennyiséget tartunk, így az ilyen esetekben nem tudjuk Neked a kiválasztott terméket elküldeni. Azonban örömmel és bármikor szívesen segítünk egy helyettesítő terméket találni. Hívd a 06/1-452-5118-es telefonszámot.
Szerencsére az ilyen esetek nagyon ritkák, és a kiválasztott terméket újrarendeljük.
A megrendelés megváltozott állapotáról telefonon vagy e-mailben értesíteni fogunk.
Áruszállítás
K: Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítási díj 1 749 Ft. Amennyiben valamelyik termékünkél ingyenes szállítást biztosítunk, azt minden esetben az adott terméknél feltüntetjük.
K: Mennyit kell várnom a megrendelésem kiszállításáig?
A termékeket általában 3-5 munkanapon belül kiszállítjuk. Amennyiben a szállítási idő ettől eltér, azt a termék oldalán, a termék kiválasztásakor jelezzük. Ha nem kapja meg a megrendelt terméket, kérjük, írjon nekünk e-mailt a info@wellneo.hu email címre, vagy hívjon minket a 06/1-452-5129-es telefonszámon, és mi megkeressük a termék tartózkodási helyét.
K: Hogyan kerül hozzám a megrendelt termék?
Termékeinket a Magyar Posta szállítja az Ön otthonába.
K: Mit jelent a küldemény biztosítása?
A küldemény megsérülése vagy elvesztése esetén nem kell várnia a helyzet törvényileg előírt határidőn belüli rendezésére. Elég, ha bejelenti és dokumentálja nekünk a küldemény megsérülését az átvételtől számított 14 napon belül, vagy a küldemény elvesztését, és mi postafordultával teljesen új árut küldünk önnek. A bejelentéséhez vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K: Kiválaszthatom a termék szállításának időpontját?
A megrendelés megjegyzés rovatában megjelölheted a számodra megfelelő szállítási időt, és mi mindent megteszünk, hogy kérésednek eleget tegyünk, azonban a kérés teljesítését garantálni nem tudjuk.
K: Személyesen kell átvennem a megrendelt terméket?
A megadott szállítási címen bárki átveheti az általad megrendelt csomagot.
K: Mi a teendő akkor, ha meggondolom magam, és még nem kaptam meg a terméket?
Kérjük, mihamarabb értesíts minket, ha a rendelést illetően meggondoltad magad. Ilyenkor visszavesszük a megrendelt terméket, ami nem jelent neked többletköltséget.
Termékeinkre 14-60 napos pénzvisszafizetési garancia vonatkozik, így mielőtt a döntést meghozod, kipróbálhatod a terméket otthonodban,és megnézheted, hogy tetszik-e neked.
K: Külföldi szállítást is vállalnak?
A kiszállítást csak Magyarország területén tudjuk biztosítani.
Reklamációk
K: A termékem megrongálódott. Mit tegyek?
Ha a termék még garanciális (kaptál a termékhez jótállási jegyet), kérjük, lépj kapcsolatba vevőszolgálatunkkal.
Email cím: info@wellneo.hu
K: Milyen jótállás érvényes a termékemre?
Minden Wellneo termékre automatikusan 2 év szavatossági idő vonatkozik gyártási hibák és a termék fo funkcióinak hibája esetén. A jótállásköteles termékekre ártól függően 1,2 vagy 3 év garancia vonatkozik. Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára 10 000 Ft – 100 000 Ft közé esik, 1 év jótállás vonatkozik a termékre. Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára 100 001 Ft – 250 000 Ft közé esik, 2 év jótállás vonatkozik a termékre. Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára a 250 000 Ft-ot meghaladja, 3 év jótállás vonatkozik a termékre. A szavatosság és a garancia a termék átvételével, egyidőben indul el.
K: K: Mit tegyek, ha nem jutok egyezségre a vállalkozással? Hova fordulhatok?
Amennyiben megkísérelte a reklamáció intézését már Cégünkkel, de nem jutottak egyezségre, úgy felettes szerveinkhez fordulhat.
Békéltető Testület: http://www.bekeltet.bkik.hu
Online panaszbejelentés és ügyintézés: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Visszaküldés
K: Vissza szeretném küldeni a megvásárolt terméket, mit tegyek?
A terméket postai úton zöld belföldi csomagkísérővel küldheti vissza a Studio Moderna 2000 TV-Shop Kft, Budapest 1985 címre. Ha a termék 10 kg feletti, vagy a méreténél fogva nem postázható, úgy kérjük, hívja vevőszolgálatunkat a 06-1-452-5137-es telefonszámon, hogy segíthessünk a visszaküldésben. Ilyen esetben futárszolgálatot tud igénybe venni az elszállításra.
K: Mennyi idő múlva és hogyan térítitek vissza a pénzemet, ha egy terméket visszaküldök?
A termék beérkezését követő 30 napon belül térítjük vissza a pénzt.
Amennyiben az MKB rendszerén keresztül bankkártyával fizetted ki megrendelést, úgy az MKB rendszerén keresztül utaljuk vissza az összeget a számládra. Ha utánvételes csomagot rendeltél, akkor a termék beérkezését követő 30 napon belül várható az összeg postai úton rózsaszín belföldi postautalvány formájában.
K: Milyen szállítási költsége van egy termék visszaküldésének?
A szállítási költség a választott szállítás módtól, valamint a termék méretétől és súlyától függ.
Bővebb információért, kérjük, vedd fel a kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal:
- Email cím: info@wellneo.hu
- Telefonszám: 06/1-452-5129
Fizetési információk
K: Milyen fizetési módokat fogadtok el?
Jelenleg az alábbiakban felsorolt fizetési módokat fogadjuk el:
- Fizetés készpénzben kézbesítéskor. Ide kattintva nézheti meg, hogy bankkártyával mely városokban van lehetősége fizetni az átvételkor.
- Részletfizetés (a részletfizetési opciókat az egyes termékeknél tüntettük fel)
- Fizetés bankkártyával: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron
K: Elfogadtok nemzetközi hitelkártyát is?
Jelenleg az alábbi hitelkártyákat fogadjuk el: MasterCard, Maestro*, Visa, Visa Electron*
*A Maestro és Visa Electron kártyák interneten történő használata a kibocsátó bank kártyarendszerének beállításán múlik. Sikertelen tranzakció esetén kérjük, érdeklődjön kártyakibocsátó bankjánál, hogy bankkártyája engedélyezve van-e minden online fizetőoldal számára.
A tranzakció minden esetben forintban történik, függetlenül attól, hogy a kártyabirtokos kártyája nem forint devizanemű. A bankszámlán a fizetés beterhelt összege forintban – a kártyatársasági, illetve a kibocsátó banki konverziók miatt – minimálisan eltérhet az árfolyamváltozás következtében.
K: Hogyan működik a fizetés kézbesítéskor?
A kézbesítéskor történő fizetés az egyik legbiztonságosabb és leggyorsabb fizetési mód. Nincs más dolgod, mint félretenni a rendelés értékét készpénzben, amit a csomagot szállító cég munkatársának kell átadnod a kézbesítéskor.
K: Biztonságos használni a hitelkártyámat/bankkártyámat az oldalon?
Igen. A bankkártyás fizetés a PayU online fizetési platformon keresztül történik A PayU Magyarországon az internetes kártyás fizetési lehetőséget biztosító stabil banki háttérrel, kártyatársasági biztonsági szabványokat alkalmazva, valamint a PayU nemzetközi tapasztalatait felhasználva honosította meg a szolgáltatását.
A hitelkártyád adatainak kezelése és feldolgozása biztonságos módon történik. A biztonsággal kapcsolatos további információkért olvassa el a Biztonságos vásárlás garancia menüpontot.
Technológia
K: Mik azok a cookie-k? Engedélyeznem kell a cookie-kat a böngészőmben?
A süti, illetve angolul cookie, egy információcsomag, amit a szerver küld a böngészőnek, és géped merevlemezén tárolódik. Ha a böngésződ beállításai lehetővé teszik, (a legtöbb böngészőnél már telepítésekor engedélyezik a sütiket), minden weboldal elküldheti a saját sütijét a böngésződnek. A személyes adataid védelme érdekében a cookie-k nem tárolnak személyes adatokat, ehelyett egyedi, anonim azonosítókat használnak. Minden weboldal csak ahhoz a cookie-hoz férhet hozzá a merevlemezen, amit küldött, azaz a többi weboldal által küldött cookie-hoz nem.
Ha a számítógépedet mások is használják, és nem szeretnéd, hogy ezek a személyek hozzáférjenek az ügyfélfiókodhoz, mindig jelentkezz ki az ügyfélfiókból, mielőtt a számítógépet magára hagynád. Kijelentkezni az oldal tetején található "Kijelentkezés" linkre kattintva tudsz.
A cookie-kal kapcsolatos további információkért olvasd el az Adatvédelmi nyilatkozat menüpontot.
K: Megrendeléskor hibaüzenetet kapok, ami egy hiba felmerüléséről tájékoztat. Mi történt, és mit tegyek?
Kérjük, győződj meg arról, hogy a rendeléshez szükséges minden adatot megadtál (és ellenőrizd hitelkártyád adatait is). A hiányzó információt a rendszer piros kerettel jelzi.
Local version of image needed
Ha minden rendben van, de még mindig nem tudod a rendelést elküldeni, kérjük, tárd be az oldalt, és próbáld a megrendelést egy másik ablakban leadni. Ha még mindig nem jársz sikerrel, kérjük, írj nekünk egy emailt a info@wellneo.hu email címre, hogy a problémát orvosolni tudjuk.
Mi az a push értesítés, és hogyan használható?
K: Hogyan működik a push üzenetküldés?
Amennyiben ezt az Ön böngészője támogatja, weboldalaink felkeresésekor automatikusan felugrik egy ablak, amiben nyilatkozhat arról, hogy mindenféle kötelezettség- és adatmegadás nélkül szeretne-e kapni értesítést ajánlatainkról, akcióinkról. Ehhez a SendPulse rendszerét használjuk.
Ha szeretne a fentiekről tájékoztatást kapni, engedélyezheti a számunkra, hogy a böngészőjén keresztül felkereshessük Önt a jövőben.
Amennyiben nem szeretne ilyen jellegű értesítéseket kapni, úgy a "Nem kérem" gombra való kattintással elutasíthatja a felajánlott lehetőséget.
K: Miért hasznos ez a funkció?
A SendPulse üzenetküldő alkalmazás igénybevételével Önnek nem szükséges megadnia semmilyen személyes adatát, mégis értesülhet legfrissebb ajánlatainkról.
K: Milyen böngészők támogatják az alkalmazást?
Böngésző |
Windows PC |
macOS |
Android |
iPhone (IOS) |
Chrome |
igen |
igen |
igen |
nem |
Firefox |
igen |
igen |
igen |
nem |
Safari |
nem |
igen |
nem |
nem |
Microsoft Edge |
igen |
nem |
igen |
nem |
Opera |
igen |
igen |
igen |
nem |
Yandex |
igen |
igen |
igen |
nem |
Samsung Internet Browser |
nem |
nem |
igen(4.0+) |
nem |
UC Browser |
nem |
nem |
nem |
nem |
Internet Explorer |
nem |
nem |
nem |
nem |
K: Hogyan tudok leiratkozni?
Ön bármikor leiratkozhat a SendPulse szolgáltatásról a böngészőjén keresztül. A legsűrűbben használt böngészőkben az alábbi módon tud leiratkozni:
Firefox:- A böngészőben kattintson a Beállítások -> Értesítők, és kiválasztás gombra.
- A felugró ablakban láthatja az összes oldalt, amelynek az értesítőire feliratkozott. Válassza ki a kívánt weboldalt, ez esetben a SendPulse-t, majd Törölje az oldalt.
- Ezt követően kattintson a Mentésre.
- A böngészőben válassza ki a Beállításokat, majd a megjelenő oldal alján kattintson a Speciális feliratra.
- Kattintson a tartalom beállításra, majd válassza ki az Értesítéseket.
- Ezt követően láthatja az összes weboldalt, ahol feliratkozott az értesítésekre. Válassza ki a kívánt weboldalt, ez es
Az elfogadott értesítésekről kizárólag Ön tud leiratkozni, de ha problámja vagy kérdése van a szolgáltatással kapcsolatban, keresse fel vevőszolgálatunkat a 06-1/452-51-29-es telefonszámon, vagy írjon nekünk e-mail az info@wellneo.hu e-mail címre.
Személyes adatok
K: Az e-mail címem megváltozott, hogyan frissíthetem az adataimat?
Személyes adataidat bármikor módosíthatod online, ha ügyfélfiókodba bejelentkezel, és ott a "Hírleveleim" menüpontra kattintasz.
K: Meg akarom változtatni a jelszavamat, ez lehetséges?
Jelszavadat bármikor megváltoztathatod online, ha ügyfélfiókodba bejelentkezel, és ott a "Fiókom" menüpontra kattintasz.
K: Nem szeretnék ügyfélfiókot, hogyan törölhetem?
Ha ügyfélfiókodat, valamint az ott megadott összes adatot törölni szeretnéd, írj nekünk egy e-mailt: info@wellneo.hu, és mi töröljük a fiókot.
A Wellneo termékről
K: Használhatom a termékeket a vényköteles gyógyszerekkel együtt?
Terméktől függ. Kérjük, mindenképpen konzultálj orvosoddal használat előtt!
K: A termékeket gyerekek is használhatják?
Ez terméktől függ, ellenőrizd a használati útmutatót, vagy hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat.
K: Szív-és érrendszeri betegségek esetén is lehet használni a termékeket?
Terméktől függ. Kérjük, mindenképpen konzultálj orvosoddal használat előtt!
K: Használhatom a termékeket orvosi eljárások után?
Terméktől függ. Kérjük, mindenképpen konzultálj orvosoddal használat előtt!
K: Hol kaphatok pótalkatrészeket a termékhez?
Ellenőrizd áruházainkat, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat.
K: Biztonságosak a termékek?
Minden termék kiterjedt minőségellenőrzésen esik át, és biztonságosan használható. Mindazonáltal kérünk, hogy nagyon alaposan olvasd el az útmutatót.
K: Mi a termék lejárati ideje?
A lejárat dátum mindig szerepel a termék használati útmutatójában.